Monday, June 27, 2016

შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი
  1–3
4–5
6–7
8–10
ინფორმაციის მოძიება,
კლასიფიკაცია და ორგანიზება
ცდილობს მოიძიოს ინფორმაცია,მაგრამ არ შეუძლია კლასიფიკაცია და ორგანიზება
მოიძიებს ინფორმაციას,
უჭირს ორგანიზება
შეუძლია ინფორმაციის მოძიება,კლასიფიკაცია და დახმარება ესაჭიროება ორგანიზებაში
დამოუკიდებლად მოიძიებს ინფორმაციას, შეუძლია კლასიფიკაცია და ორგანიზება
პრეზენტაციის წარდგენა
ცდილობს განსაზღვროს წყაროს მთავარი საკითხი,ინფორმაცია არაზუსტია
სრულად ვერ ამუშავებს ინფორმაციას,ესაჭიროება მითითებები.ზოგადად აღწერს საკითხს.
კარგად განსაზღვრავს მთავარ საკითხს,განმარტებები ზოგჯერ არაზუსტია
ზუსტად განსაზღვრავს მთავარ საკითხს.საუბრობს ამომწურავად და საინტერესოდ
მსჯელობა , ანალიზი
მოსწავლე ცდილობს გაკვეთილის მსვლელობაში ჩაერთოს მაგრამ უჭირს მსჯელობა
მსჯელობს, მაგრამ ზოგ შემთხვევაში აზრი თანმიმდევრულად არ არის გადმოცემული
აქტიურობს,უსმენს, მსჯელობს ზოგჯერ უჭირს ანალიზი
კარგად მსჯელობს,შეუძლია
ანალიზის გაკეთება,
კონცენტრირებულია.    

No comments:

Post a Comment