კრიტერიუმი
|
1–3
|
4–5
|
6–7
|
8–10
|
ინფორმაციის მოძიება,
კლასიფიკაცია და ორგანიზება
|
ცდილობს მოიძიოს ინფორმაცია,მაგრამ არ შეუძლია კლასიფიკაცია და ორგანიზება
|
მოიძიებს ინფორმაციას,
უჭირს ორგანიზება
|
შეუძლია ინფორმაციის მოძიება,კლასიფიკაცია და დახმარება ესაჭიროება ორგანიზებაში
|
დამოუკიდებლად მოიძიებს ინფორმაციას, შეუძლია კლასიფიკაცია და ორგანიზება
|
პრეზენტაციის წარდგენა
|
ცდილობს განსაზღვროს წყაროს მთავარი საკითხი,ინფორმაცია არაზუსტია
|
სრულად ვერ ამუშავებს ინფორმაციას,ესაჭიროება მითითებები.ზოგადად აღწერს
საკითხს.
|
კარგად განსაზღვრავს მთავარ საკითხს,განმარტებები ზოგჯერ არაზუსტია
|
ზუსტად განსაზღვრავს მთავარ საკითხს.საუბრობს ამომწურავად და საინტერესოდ
|
მსჯელობა , ანალიზი
|
მოსწავლე ცდილობს გაკვეთილის მსვლელობაში ჩაერთოს მაგრამ უჭირს მსჯელობა
|
მსჯელობს, მაგრამ ზოგ შემთხვევაში აზრი თანმიმდევრულად არ არის გადმოცემული
|
აქტიურობს,უსმენს, მსჯელობს ზოგჯერ უჭირს ანალიზი
|
კარგად მსჯელობს,შეუძლია
ანალიზის გაკეთება,
კონცენტრირებულია.
|
Monday, June 27, 2016
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment